Welkom

Hoi welkom op mijn blog !



Mijn naam is Jessy en woon samen met mijn gezinnetje in het Oost-vlaamse Baasrode.

Heb ook nog 3 toffe huisdieren, 2 poezen en 1 hond.

Ik ben graag creatief bezig ( als de gezondheid het toe laat ) met kaartjes maken, juwelen ( niet meer ) , digitale fotografie en digitaal scrappen.

Fibromyalgie is ook een deel dat bij mijn leven hoort , het kan dus zijn dat ik ook af en toe daar iets over vermeld in mijn blogje .

Ik hoop dat je het hier leuk vind, en zou het tof vinden als je na je bezoekje een berichtje achter zou laten.

p.s. Als je op de foto's klikt kan je de foto's groter zien.



groetjes Jessy xxx



dinsdag 21 december 2010

kerstkaartjes

Ik laat je even meekijken naar de kerstkaartjes die ik dit jaar gemaakt hebt.
Er zijn een paar maanden overheen gegaan omdat ik niet lang aan een kaartje kan blijven werken, maar het plezier om ze te maken is er niet minder om.
Gemaakt met de kerststempel van koetie's


Gemaakt met kerstmateriaal uit kruidvat. Stempels, papier, inkt, lint.

Hier gaan we een beetje op de nostalgische toer.
De afbeeldingen heb ik van internet gehaald. Die je trouwens gratis vind.


En een kaartje met mijn favoriete stempels magnolia mocht zeker niet ontbreken !

Dit is een patroontje van splitcoatstampers
Een schudbal-kaart

Samen met de dochter gemaakt

Creatief geweest met mijn cuttlebug
Ik zou hem niet meer kunnen missen

En dan de kaartjes met een fijne attentie erbij
Uit het boekje van marianne design

Geen opmerkingen:

Een reactie posten