Welkom

Hoi welkom op mijn blog !



Mijn naam is Jessy en woon samen met mijn gezinnetje in het Oost-vlaamse Baasrode.

Heb ook nog 3 toffe huisdieren, 2 poezen en 1 hond.

Ik ben graag creatief bezig ( als de gezondheid het toe laat ) met kaartjes maken, juwelen ( niet meer ) , digitale fotografie en digitaal scrappen.

Fibromyalgie is ook een deel dat bij mijn leven hoort , het kan dus zijn dat ik ook af en toe daar iets over vermeld in mijn blogje .

Ik hoop dat je het hier leuk vind, en zou het tof vinden als je na je bezoekje een berichtje achter zou laten.

p.s. Als je op de foto's klikt kan je de foto's groter zien.



groetjes Jessy xxx



dinsdag 1 maart 2011

buiten strijd.

Het zal nog een tijdje duren vooraleer ik weer wat zal kunnen gaan knutselen.
Mijn lichaam wil de laatste tijd niet echt mee. Lang zitten wordt te lastig en nu heb ik een spier in mijn been die ontstoken is en ga ik 12 dagen spuiten krijgen voor de pijn en ontsteking.
Ik hoop vlug weer een beetje beter te zijn.

Jessy

2 opmerkingen:

  1. Hoie meid,,
    Wat erg voor je,nou meid hoop dat je snel weer beter bent,,
    Ik weet als geen ander hoe je je moet voelen,,
    maar leer te luisteren naar je lichaam en pak je rust als je het nodig heb,laat de boel maar de boel.
    Heel veel beterschap meid

    Liefs Michaela

    BeantwoordenVerwijderen