Welkom

Hoi welkom op mijn blog !



Mijn naam is Jessy en woon samen met mijn gezinnetje in het Oost-vlaamse Baasrode.

Heb ook nog 3 toffe huisdieren, 2 poezen en 1 hond.

Ik ben graag creatief bezig ( als de gezondheid het toe laat ) met kaartjes maken, juwelen ( niet meer ) , digitale fotografie en digitaal scrappen.

Fibromyalgie is ook een deel dat bij mijn leven hoort , het kan dus zijn dat ik ook af en toe daar iets over vermeld in mijn blogje .

Ik hoop dat je het hier leuk vind, en zou het tof vinden als je na je bezoekje een berichtje achter zou laten.

p.s. Als je op de foto's klikt kan je de foto's groter zien.



groetjes Jessy xxx



maandag 2 december 2013

Terug van weggeweest !

Hallo welkom op mijn blog,

Alweer een paar jaar geleden, door dagelijkse pijn en beperkingen had ik mijn hobby's aan de kant gelaten voor wat het was .
Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze wel is .
Ook al lukt het een heel stuk moeizamer en kan ik dan ook niet alle dagen meer aan de knutsel, ik probeer in mijn menselijke periode's toch weer met schaar en papier , haakpen en wol of pareltjes aan de slag te gaan .
Het duurt allemaal wel wat langer maar dat maakt niet uit, met kleine beetjes komen mijn werkjes ook wel weer af !
Dus vanaf nu ga ik weer gezellig bloggen !

Hier alvast een kaartje waar ik is voor de eerste keer mijn derwent potloden heb uitgeprobeerd op kraft papier !



Jessy xxx

4 opmerkingen:

  1. Oooow zo leuk en lief!!! en meid je hebt er een volger bij hoor =D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Patricia , jij ook he ;-)

      Verwijderen
    2. Ik heb jou bij mijn lijst van favoriete blogs gezet , zo kan ik je nog beter volgen ! xxx

      Verwijderen
    3. Ik heb me bij jou ook aangemeld als volger ideaal is dat inderdaad,

      Verwijderen